Kiedy upadniesz…

Baner Biznes Internetowy i Uroda Oriflame

Wykorzystaj porażkę.

upadek porażka w marketingu partnerskim

Płynąc rzeką życia niejednokrotnie uderzysz w skały, będziesz podejmować złe decyzje, będziesz popełniać błędy. Każdy człowiek na drodze do swojego celu potyka się i upada. Ciebie również to czeka. Być może masz już takie doświadczenia. Co wtedy zrobiłeś? Zmieniłeś drogę, czy podniosłeś się i dalej poszedłeś tą drogą do celu?

Jest takie japońskie powiedzenia: „Kiedy upadniesz, nie wstawaj z pustymi rękami!

Jeżeli zyskasz coś przy każdym upadku, uczysz się wtedy coś zdobywać nawet wtedy, gdy tracisz. Upadek na Twojej drodze do celu nie jest nieszczęściem, to Twoje doświadczenie. Po prostu wyciągnij z tego wnioski i nie popełniaj tego błędu drugi raz.

Kiedy ktoś odnosi cały czas sukcesy, to nie znaczy to, że jest niesamowicie zdolny. To znaczy, że jego cel nie jest zbyt wygórowany. Jeśli wyznaczasz sobie mały cel życiowy (nie mam na myśli celów pośrednich), niczego specjalnie nie zdobędziesz, a w nagrodę dostaniesz mierność. Znasz to powiedzenie, że tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi.

Najczęściej ludzie wyznaczają sobie małe cele życiowe lub ich nie mają wcale. Przy pierwszym niepowodzeniu obniżają poprzeczkę lub po prostu rezygnują. Nie możemy ich jednak oceniać, że są leniwi.

Ludzie osiągający  mierne wyniki najczęściej ciężko pracują. Mają kiepska pracę i marne pieniądze. Ci ludzie nie mają wystarczającej motywacji do osiągnięcia sukcesów. Generalnie boją się również porażki. Obawiają się niepowodzenia.

A to właśnie niepowodzenie jest kluczem do sukcesu. Niepowodzenie nie osłabia, lecz powoduje, że jesteś silniejszy, twardszy i zdeterminowany na sukces, ale… musisz upadek traktować, jako kolejne doświadczenie, które daje Ci teraz wynik ujemny. W kolejnym eksperymencie możesz uzyskać wynik dodatni. W Marketingu Partnerskim jest to np. kolejna osoba, która wchodzi do Twojego zespołu.

Upadek daje Ci kolejną lekcję. Teraz już jesteś mądrzejszy i wiesz, że to nie działa. Ta wiedza przydaje Ci się w dalszej drodze do Twojego celu. To jest taka metoda eliminacji, którą bardzo często stosuje się w badaniach naukowych. To nie działa, to nie działa, to też nie działa i… tak do kilku tysięcy negatywnych doświadczeń, aż wreszcie zadziałało. Wiele odkryć naukowych powstało właśnie w ten sposób.

Nie bój się więc porażki. Porażka wpisana jest w nasz system pracy (np. w i jest tylko doświadczeniem.

Ale z każdego upadku coś wynieś, zgodnie z tym japońskim przysłowiem:

Kiedy upadniesz, nie wstawaj z pustymi rękami!

Marek Grabowski

Zapraszam również na:

http://marketingwielopoziomowy.com/

 


Tags: , , ,




There are no comments - Add Your Comment!

Name* Mail Adress* Blog / Website

Czemu służy to pytanie?